FŐOLDAL KRITIKÁK KÉPÖZÖN RÓLAM BLOGLOVIN'

2014. január 2., csütörtök

Blogkritika 87: The world mission

Link: http://theworldmission.blogspot.hu

Kinézet: Nekem személy szerint a fejléc nem tetszik. Nem azt mondom, hogy rossz mert igen is szép, és profi munka, de nekem mégsem tetszik. Harrynek a képe eléggé idétlen, a lány sem szép rajta, meg igazából az sem tetszik, hogy kék.
Egyébként szép rendezett blogod van, a betűtípusok és a háttér tökéletes.

Modulsáv: Minden tökéletes, talán az 'online vagytok' modult lejjebb tenném és kivenném a szívet onnan.

Történet: Elképesztő fantáziád van, nagyon jól ki van találva az egész. Hihetetlenül egyedi és emellett izgalmas a történet. Nagyon tetszik, hogy minden kis apró részletre figyelsz, hogy minden klappoljon.
Én azt érzem, hogy logikusan fel van építve az egész, valamerre tart a történet, nem csak úgy a levegőbe írod a fejezeteket. Pont annyi leíró rész és párbeszéd van benne amennyi kell, tökéletesen megtaláltad az egyensúlyt. A helyesírás csak nem tökéletes. Annyi hibát láttam, hogy néha külön írod az igekötős igéket, illetve néhány, de nagyon kevés elírást is láttam.

2 megjegyzés: