FŐOLDAL KRITIKÁK KÉPÖZÖN RÓLAM BLOGLOVIN'

2013. július 19., péntek

37. Kritika: Halhatatlan szerelem

A blog megtekintéséért kattints: ide.

Kinézet: A fejléc túl nagy és sötét. Tudom hogy a sorozat is elég "sötét" szóval legtöbbször sötét van, de jobban mutatna világosabb képekkel.
A blog leírásában pedig a mondat végéről lemaradt egy pont! A sablon tetszik, de a színeken egy kicsit változtatnék. Keresnék egy hátteret, ami illik a bloghoz, ahova a bejegyzéseket írod és az oldalak háttere lehetne fehér, ami pedig ezen kívül van, de még nem a háttér lehetne fekete. De ez csak egy javaslat.

Modulok: A chat színein egy kicsit variálnék, de mivel nekem is alap van, nem tudom megoldható-e. Ha igen akkor a kék helyett átállítanám pirosra. A blogarchívumot feljebb tenném.

Sztori: Imádom a Vámpírnaplókat, de szerintem ezt már sokszor leírtam, ezért örömmel fogtam bele a sztori elolvasásába. És nem is csalódtam. A sztori érdekes, tetszik hogy nem pontosan azt írtad le, ami a sorozatban történt. A karakterek jellemvonásait is tökéletesen visszaadtad. Viszont van egy nagyon durva helyesírási hibád: Néha, vagyis elég sokszor elhagyod a mondatvégi írásjelet. Erre nagyon figyelj oda.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése