FŐOLDAL KRITIKÁK KÉPÖZÖN RÓLAM BLOGLOVIN'

2013. július 13., szombat

33. Kritika: Sorstalanság

A blog megtekintéséért kattints: ide.

Kinézet: A fejléc nagyon szép, egyedi, soha nem láttam ilyen megoldást. Viszont maga a blog túlságosan egyszerű. Minden fekete fehér. Vihetnél bele egy kis színt, például a bejegyzések színe lehetne piros, mivel az a fejlécen is megjelenik.

Modulok: A modulsávod tökéletes. Minden megvan, ami kell. De mondjuk ha nem szeretnéd, hogy a bejegyzések színe piros legyen, lehetne a modulok címe kék, mert a chat egy része is kék.

Sztori:  Örültem, hogy Vámpírnaplós a blogod, mert imádom a sorozatot. A sztori témájának is örültem, mert régóta szurkoltam Klausnak és Carolinnak. A sztori izgalmas, jól fogalmazol. De rengeteg elírást olvastam és nagyon zavaró. Valamikor el kellett gondolkodnom egy egy mondaton, mert az elírástól értelmetlenné vált. Erre, illetve a szóismétlésekre nagyon figyelj!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése