FŐOLDAL KRITIKÁK KÉPÖZÖN RÓLAM BLOGLOVIN'

2013. július 6., szombat

28. Kritika: Emily&Daniel&Rebecca

A blog megtekintéséért kattints: ide.

Kinézet: Igaz hogy a egyszínűség letisztulttá teszi a blogod, de túl üres az egész. Maradhat fehér minden, de a blogot állítsd szélesebbre. A fejléc tetszik, de az is egy kicsit üres. Mehetne rá némi díszítés.

Modulok: Megvan minden, ami kell, de én a blogarchívumot feljebb tenném.

Sztori: Jól fogalmazol. És én helyesírási hibát sem találtam. Azon meglepődtem hogy Daniel már egy napos ismeretség után meg akarta csókolni Emilyt. Aztán a másik meglepő dolog Emily hirtelen változása volt. Amúgy tetszik a sztori, érdekes és egyedi, bár olyan mint egy szappanopera. Ezt nem negatívumként mondom, szeretem őket, csak abban vannak ilyen hatalmas családi konfliktusok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése