FŐOLDAL KRITIKÁK KÉPÖZÖN RÓLAM BLOGLOVIN'

2013. július 1., hétfő

23. Kritika: Infinity Love Story

A blog megtekintéséért kattints: ide.

Kinézet: Elég sok javítanivaló van rajta. A fejléc például nem szép. A szereplők képe, homályos, nem teljesen éles. És szerintem az sem szép, hogy fekete fehérek. A felirat pedig beleolvad a fejléc hátterébe.
A blog háttere sem tetszik. Az szerintem egy alapértelmezett háttér, de nem is ez a baj vele. Egyszerűen csúnya. Rengeteg olyan blogsegítő oldal van, ahol szép háttereket találsz. A bejegyzés címe tetszik, jó a betűtípus, de a részek bevezetői szörnyűek. Az a kék kijelölés egyáltalán nem illik a bloghoz. És a rózsaszín betűtípusról ne is beszéljünk. Azt gyorsan állítsd át! Máshogy is lehet érzékeltetni hogy az még nem a sztori.

Modulok: Szerintem az oldalak jobban mutatnának a fejléc alatt. A modulokat baloldalt felesleges két sávba rakni. Simán mehetnek egymás alá. És ide betehetnél mondjuk egy Bloglovinos rendszeres olvasókat.

Sztori: Egy kicsit furcsa volt az elején, hogy Brooklyn Harryvel találkozik, Kat meg pont Zaynel. Aztán amikor találkoztak, már lehetett tudni hogy össze fognak jönni. Nagyon kiszámítható volt. A másik, ami nekem nagyon nagyon furcsa volt, hogy írtad hogy Feliciáék mennyire szeretik Brooklynt mégis elmentek wellneselni úgy hogy egy papírt hagytak csak neki róla. Nem értem hogy miért nem búcsúztak el rendesen. Ezektől eltekintve jól fogalmazol és érdekes dolgokat hozhatsz még ki a sztoriból.

U.i: Bocsi a sok késésért, de az utóbbi időbe sok dolgom volt nem tudtam írni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése