FŐOLDAL KRITIKÁK KÉPÖZÖN RÓLAM BLOGLOVIN'

2013. június 19., szerda

8. Kritika: New home

Kinézet: A háttér tetszik. A modulsávot mindenképp állítsd keskenyebbre! Ne legyen nagyobb annál a résznél ahol a sztori van! A színek jól illenek egymáshoz de a betűtípus nem tetszik, ne legyen az egész blog ilyen. És még egy utolsó dolog egy fejléc elkelne rá.

Modulok: A fordítót kiveheted teljesen felesleges. Nagyon nem helyesen fordítja le. A szereplők képeit egymás alá tehetnéd, úgy jobban mutatna. De amúgy megvan minden ami kell.

Sztori: Az eleje tényleg egy kicsit furcsa és gyorsan történik minden, de aztán kiderül ennek a valódi oka. Érdekes dolgok történnek benne, de valamikor kicsit belekeveredtem hogy ki kicsoda. Olyan hirtelen jöttek bele a szereplők a történetbe hogy egy kicsit zavaró volt. De alapvetően érdekes és nem sablonos.

U.i: Szeretnék bocsánatot kérni, lehet hogy túl elhamarkodottam írtam meg a kritikát, de az első két rész tényleg nagyon nem tetszett, de aztán kezdett kibontakozni a sztori. Ne haragudj remélem nem bántottalak meg. Csak utálom az olyan blogokat amik mind ugyanarról szólnak. One Direction, Justin Bieber és a szokásos love story. És az eleje nagyon ilyennek tűnt, de tényleg egyedi a sztori.

3 megjegyzés:

  1. Köszi! Bevallom Nem erre számítottam mert a visszajelzések szerint jól írok. Ja és még egy dolog olvasd végig és kérlek utána mond meg nekm hogy milyen :) Hisz mindenkinek az 1-2 rész gagyi. Bevallom , hogy nekem is. De ne az első kettőről ítélj ;)

    VálaszTörlés
  2. rendben elolvasom tovább is, csak az első két részben nagyon nem szimpatikus dolgok voltak és nem akartam tovább menni, de ha szeretnéd oké :)

    VálaszTörlés