FŐOLDAL KRITIKÁK KÉPÖZÖN RÓLAM BLOGLOVIN'

2013. június 13., csütörtök

5. Kritika: The Eiffel Romance

Blog megtekintéséért kattints: ide.

Kinézet: Egy fejléc képekkel elkelne rá. A háttér nem tetszik, de nem nagyon tudom megmondani hogy miért. A bejegyzés vagy a modul címe lehetne egy kicsit díszesebb. Az viszont tetszik hogy a fejezetek betűtípusa teljesen egyszerű és tökéletesen látható.

Modulok: Egy rendszeres olvasók modult és egy chatet benyomhatnál ha gondolod. A modulsáv túl széles, majdnem annyira mint maga ahol a történet van. Szerintem állítsd keskenyebbre a modulsávot.
Nagyon tetszik a Keep Calm kép, de nem értem hogy hogy került oda. Azt mindenképpen helyezd át.

Történet: Be kell hogy valljam ez a legelső sztoris blog, amit elkezdtem olvasni és már az elején nagyon tetszett. Aztán egyre jobban és jobban. Teljesen egyszerű történet, nincsenek benne hatalmas drámák, de mégis izgalmas. Tetszik hogy a történetbe mindig szúrsz be képeket, ezáltal könnyebben eltudok képzelni  az adott helyzetet. Egy dolog zavar hogy csak az egyik lány ruháját láttam, amikor az esküvő volt, kíváncsi lettem volna a többiekére. De ez a nagyon aprócska kis dolog eltörpül a nagyszerű történet mellett. Ez a blog  bizonyítja hogy nem csak egy fantasy lehet izgalmas.

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm a kritikát, egy dolgot jegyeznék csak meg. Tina ruháját a 46. részben találod, Viviét a 43.-ban, Cintyé meg gondolom egyértelmű, a kék estélyi amit Viktor vett neki. Még egyszer köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. oh akkor bocsánatot kérek, csak azokat a részeket mér akkor olvastam el amikor felkerültek úgyhogy elfelejtettem. :)

    VálaszTörlés
  3. Semmi gond, csak gondoltam szólok ;))

    VálaszTörlés