FŐOLDAL KRITIKÁK KÉPÖZÖN RÓLAM BLOGLOVIN'

2013. június 12., szerda

4. Kritika: Do you love me?

A blog megtekintéséért kattints: ide.

Kinézet:  Nem tudom hogy a fejlécet te csináltad-e, így arról is írok néhány szót. Nem tudom hogy a fejléc átlátszó vagy csak a háttere egyezik meg a blogéval, de jól néz ki, tetszik. A felirat rajta tökéletesen látszik, nincs túlzsúfolva szóval tökéletes. Mondjuk a jobb oldalon hiányzik a keret, de ez nem olyan nagy dolog nekem is csak miután végigolvastam, akkor tűnt csak fel.
A dátumot szerintem nem kéne kijelölni azzal a szürkével, mert az odavonja az ember figyelmét pedig nem az a leghangsúlyosabb szerintem hogy mikor írtad.  A kis csillagocskák színe nem igazán illik a bloghoz. Az lehetne olyan színű, ami előfordul a blogon. 

Modulok: Felesleges mindkét oldalra modulokat rakni, hiszen így eléggé aránytalanul oszlik el. Az oldalakat célszerűbb lenne a fejléc alá tenni és akkor oda beférne a Közreműködők. De ez abszolút a te döntésed. A szereplők képeit pedig a Chat fölé tenném. A modulok címeit írhatnád valami díszesebb betűtípussal is. 

Történet: A fejezetek hihetetlenül rövidek és valamelyikben semmit fontos dolog nem történik. Pl: Nem tudom hányas fejezet: Summer felkel ,Niall reggelit készít anyja szól hogy pakoljanak el, elpakolnak, meglátják hogy esik a hó. Ennyi egy fejezet. Majd azért az ötödik fejezettől már hosszabbak a részek és több dolog történik benne, több a leíró rész és nemcsak párbeszédből áll. Szóval fejlődő tendencia. Tetszik hogy Harry (eddig) egy negatív szereplő. Nem nagyon olvastam még ilyet. De mondjuk ez a dolog Niallel nekem túl gyorsan történik. Bár nem tudom hogy mikor fognak összejönni, ha összejönnek, de én nem sietném el annyira a dolgokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése