FŐOLDAL KRITIKÁK KÉPÖZÖN RÓLAM BLOGLOVIN'

2013. június 24., hétfő

17. Kritika: Psychotic Love

A blog megtekintéséért kattints: ide.

Kinézet:  Szép rendezett blogod van. A fejléc is tetszik. Minden tökéletes mást nem is nagyon tudok hozzáfűzni.

Modulok: Minden megvan ami kell. Nincs több hozzáfűznivalóm.

Sztori: Hihetetlen milyen jól fogalmazol. El vagyok ájulva. Nagyon jó volt olvasni. Nagyon át tudod adni a karakterek érzéseit. És a szereplők bemutatásánál a néhány szó tőle azt nagyon ötletesen oldottad meg. A sztori nagyon egyedi. Soha nem olvastam ilyet, de még hasonlót sem. Van egy plusz olvasód. Gratulálok a bloghoz!

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon szépen köszönöm a kritikát.
    Örülök, hogy van kritikus olvasóim is. Ha megkérhetlek, akkor egy-egy résznél kifejtenéd a véleményed? Szeretnék fejlődni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia igazáén nincs mit és bocsánat hogy csak most írok, de úgy döntöttem végignézem hogy miket írtam eddig és csak most láttam a komidat, és persze szívesen :)

      Törlés