FŐOLDAL KRITIKÁK KÉPÖZÖN RÓLAM BLOGLOVIN'

2013. június 22., szombat

14. Kritika: Change my life

A blog megtekintéséért kattints: ide.

Kinézet: A fejléc nem tetszik A lány középen világosabb mint a fiú ezért  furcsán mutatnak együtt. Meg egy kicsit üres mert csak a szereplők képei vannak rajta semmi díszítés. A háttér nem tetszik. Szerintem célszerűbb egy blogba olyan hátteret rakni amin felirat van. Viszont a keresztes kurzort imádom.

Modulok: Minden megvan, ami kell és jó hogy két sávban vannak, de aránytalan az egész. Jobb lenne kicsit átrendezni hogy valahogy egyenlő legyen vagy nem kéne hogy fekete alapon legyenek mert az még jobban kiemeli hogy egy kicsit aránytalan.

Sztori: Jól fogalmazol. Csak egy problémám van már megint. Szerintem elhamarkodtad az első csókot, de lehet hogy csak én vagyok ilyen, hogy szerintem ezt a dolgot húzni kéne egy kicsit. Egyébként a sztori tetszik, érdekes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése