FŐOLDAL KRITIKÁK KÉPÖZÖN RÓLAM BLOGLOVIN'

2013. június 21., péntek

11.Kritika: Cause two can keep a secret if one of them is dead

A blog megtekintéséért kattints: ide.

Kinézet: WoW. A legszebb blog amit valaha láttam. Nem tudom hogy csináltad a bejegyzéseket, de nagyon tetszik. A fejléc is zseniális. Gratulálok.

Modulok: Egy csomó extra dolog van ami nem olyan lényeges viszont egy nagyon fontos hiányzik: egy blogarchívum. Így nem tudja az ember hogy miről lehet olvasni a blogban, de amíg végigpörgeti az egészet az egy örökkévalóság. A "dumcsi" és akiket "lávcsizok" na az nekem nagyon sok. Írtó idegesítő.

"Sztori": Én még a kritika kérésed előtt is olvastam a blogod. Érdekes dolgokról írsz általában, de valamikor olyan személyes és semleges posztokat teszel fel, amire semmi szükség. Amúgy én is pont most olvastam el a Tökéletest és teljes mértékben osztom a véleményedet.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése