FŐOLDAL KRITIKÁK KÉPÖZÖN RÓLAM BLOGLOVIN'

2014. január 18., szombat

Blogkritika 91 | You bring me back to life

A blog megtekintéséhez kattints ide!

Kinézet: A fejléc igazából szép, de azért akad némi kivetnivalóm. A felirat nem nagyon illik a blog színeihez. Harry pedig minek van rajta kétszer? Szerintem egyszer bőven elég lenne rá. Illetve nem is túl előnyösek a képe róla, biztos lehetne ennél jobb képet is találni. 
Összességében szép és rendezett blogod van, tetszik ez a barna koncepció. Én a helyedben keresnék egy hátteret, szerintem jobban mutatna. A betűtípusok, illetve a fejléc alatt lévő oldalak tökéletek, viszont a kis hullámjelek szerintem feleslegesek. 

Modulok: Jő a sorrend, a betűtípusok is, és tényleg minden megvan, ami kell és még egy kicsit több is. 
Viszont egy kis kivetni valóm van mégpedig, hogy a Check Out modul tényleg nagyon hosszúra sikeredett, szerintem vagy vedd kis azt a modult, vagy egy kicsit rövidítsd le! 

Történet: A prológus nem volt annyira figyelemfelkeltő. Nekem nem igazán keltette fel a kíváncsiságomat. 
A prológus alapján a tipikus "good girl gone bad" blognak gondoltam (nem tudom tudsz-e angolul) Illetve az is idegesített, hogy arról szólt az egész, hogy milyen rossz a lánynak. Viszont a fogalmazásod, írásmódod tetszett. Őszinte leszek a következő részek sem keltették fel az érdeklődésemet, unalmasnak gondoltam. Találtam néhány szóismétlést, illetve jelen és múlt idő közötti ugrálást, ami tényleg nagyon zavaró. Viszont a fogalmazásod továbbra is tetszett, jók a leíró részek is, ráadásul  sok van belőlük, ami pluszpont. 
Annak ellenére nem hagytam abba az olvasást, hogy nem igazán tetszett, mert tudtam, hogy egyszer csak kiteljesedik a történet, és megérkezik az, amit már nagyon vártam: az izgalom és a kiszámíthatatlanság, amit meg is kaptam a 6-7-8. fejezetben. Végre fordulatok jöttek izgalmak és olyan hihetetlenül jól leírtad a szomorú részeket és Mad érzéseit, hogy én is majdnem sírva fakadtam. Innentől fogva minden egyes rész izgalmas volt, figyelemfelkeltő és jó volt olvasni. 
Még annyit írnék a végére, hogy a személyes névmásokat, nem kell nagybetűvel írni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése